[Comunidad] =?utf-8?B?UkU6IFtDb211bmlkYWRdIMK/Rmxvc3NQYVJraW5nIGVz?==?utf-8?B?dGUgU8OhYmFkbz8=?=

Luis Bazan lbazan en bakertillypanama.com
Mie Mayo 18 15:03:24 UTC 2011

+1

Luis Enrique Bazán De León
Analista de Sistemas
Baker Tilly Panamá
Business Consulting
An independent member firm of
Baker Tilly International

Calle Miguel Brostella, El Dorado
Camino de Cruces Plaza Comercial, Piso 6
Apartado Postal 0819-00545
Teléfono:   (507) 360-1200/ 1215
Fax:           (507) 360-2133
lbazan en bakertillypanama.com